Saturday, September 18, 2004

Hati Dan Perasaan

Harini aku ade kat Tanta... khamis sampai. Sbb malam semalam Padlon buat kenduri.. jemput ramai member2 dia.. aku cadang nak balik dah ni. Tapi sangkut kat CC plak... lama dah aku tak tulis apa2 kat blog ni... aritu balik Dumyat. Pegi tenet pun sekali aje... tak sempat nak tulis apa2 kat blog, sbb dok baca dan delete email yg berlonggok2 tuh...

Ade banyak yg aku nak tulis sejak aku balik Dumyat aritu.. baru aku sedar sekarang ni yg bila aku tak tulih apa yg aku teringat tu.. aku akan lupa perkara2 yg best... cuma ingat yg penting2 je... hish hish... rugi seyy..

Takpa takpa... esok atau lusa aku akan datang bebel lagi kat sini... hehe.

Apa yg ada dlm otak aku semalam adalah... perasaan... bila Midori kata kat Seiji... "Adakah kau tetap anggap aku hanya sebagai tangan kanan kau aje...?" sekarang baru aku betul2 paham benda tu.... yelahkan... agaknya bila tak komitmen. Gitula jadinya... takpelah... aku dah paham dan aku rasa tak perlu nak panjangkan lagi hal ni... sbb... silap haribulan, aku bole brubah jadik monster... hak hak.... dan aku taknak kembali kepada 'wajah' tu... aku bahagia camni... aku tenang begini bersama member yg ada utk aku rujuk dan luahkan serba sikit problem jika aku ada...

Aku ni memang gila katun... dok sorang2... boleh aje perkataan HOKAGE ngan RASENGAN tu dok putar dlm otak... hehehe.... fantasi betul :P Iyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.... RAASEENGGGANNN~!!!! bedebusshhh......

No comments: