Hmm... lama jugak aku demam.... sebenarnya badan dah kurang panas, tapi flu tu masih ada walaupun sikit... jadi aku lepak umah aje la... kuar umah pun, badan tak berapa selesa. Takleh minum air sejuk.... malam lepas aku dahaga... bukak peti sejuk, tengok ade Halim buat air farawlah... tibai 3-4 teguk... dok sat ja, batuk gegila... hehehe.... sensetif betulll ye waktu sakit nihh.... so sekarang ni terpaksa la aku memantangkan diri seketika dari air sejuk nih... hish hish.. tensen...
Bila banyak hari tak masuk... aku pun jadi lupa benda yg berlaku lepas2... bukan apa, aku ni jenis org yg tak suka ingat sangat benda2 lepas.. kecuali la diperingatkan atau benda tu memang sah melekat dlm otak aku sebagai sesuatu yg tak dapat aku lupakan...
Semalam tipon Che Mah.... tanya dia itu ini.... heh, kena ganggu waktu tido...kui kui... Adek pun tego aku pasal tak tido malam... bukan apa tau, tapi bila dah terbiasa... kalau baring sekalipun, mata tak tutup2 jugak... dah dekat2 subuh, baru ngantuk... ngape ye? mesti ade unsur2 setan pujuk tido tuhh... tu yg kalo tido time2 camtuh selalu terlepas subuh! nasib gak duduk ramai2, member2 kejutkan tido.... kalo sorang2 jek... mau subuh qadho... :P
Aku saja datang CC ni.... tadi petang datang dah, nak amik progam dan cite yg aku download... tapi budak yg jaga tu tak dpt nak buat... hmm, terpaksa la tunggu tokey dia plak... jadi aku datang malam2 ni ngan Ameq... tup2, ade hal lagi.... takpe2, aku tunggu sat lagi... sbb esok nak balik Dumyat dah.... kelmarin dulu pun datang... nak chat, tunggu Ida... tapi dia tak masuk. Ape nak buat.... tak dapek la nak chat ngan dia beberapa hari lagi....
AM.net ade masalah pulak kat forum Sembang Apa Saja... banyak org merungut, yelah, tu la tempat paling best nak cite macam2.... tetiba takleh bukak pulak... nak masuk dua hari dah ni.... kalo sehari pun dah macam cacing panas.... ni pulak dah 2 hari... argh... aku rasa mesti banyak makcik2 yg tensen tunggu nak luahkan perasaan kat situ... hehe...
Dalam minggu lepas rasanya, umi nira chat ngan aku.... rasanya penah chat ngan dia tapi bukan chat serius apa2 pun, nak tanya benda aje. Tetiba on that day... dia serius semacam je, macam2 cite w/p aku tak tanya, macam betul percaya kat aku plak... mejik mejik. Siap nak kasi nombor hp... email.. bla bla bla... tapi tak sempat bila aku DC... keh keh keh... masuk balik dia dah takde... :D tapi semalam, kak Dayah msg aku, dia kasi nombor tipon nira... dia kata, nira yg soh kasi... siap tipon pesan kat kak Dayah kalo jumpa aku chat tolong bagi nombor hp.... hmmm... sebenarnya aku tak salin pun... 019, nak wat apa, tipon? hui hui..... yelah tu.. kalo sms boleh lagi :D nak tipon... xmau la. Anyway aku still musykill lepas aku tanya ngan si akak Tenda_biru, lain pulak aku dengar.... hehe... takpelah... aku harap nanti Nira bertemu dengan jejaka pilihan hatinya... :D
Ade org bitau aku... Mali kata... malam ni malam last dia nak selesaikan ngan Intan... well, I'll wait and see... tapi bagi aku, kalo nak selesai betul2, setakat hari ni aje tak cukup. Cuma... dua2 org dah nak tarik diri... masalah boleh dikira tergantung, tapi taknak dipanjangkan... heh. Kalo ade salah paham dlm hati masing2, ianya belum terjawab. Cuma... masalah dah senyap, buat masa ni... kot.
Malam tu aku pegi tanya Mali pasal dia guna sms aku... dia jawab ye, tapi takde macam tanda2 nak mintak maaf ke hapa... aku ingat la, dia tak rasa apa2 langsung salah ke apa bila anto sms kat Intan guna hp aku.... agaknya dia rasa bila bayo 0.50 tu, kira langsai kot. Hangat la aku camnih, yg aku buat perkhidmatan tu adalah utk call out aje... bukan sms. Nak sms.. cakap, free aku bole kasi... memang camtu pun. Apapun aku terus sembang ngan dia dan dia luah jugak serba sedikit apa yg dia rasa.... betul macam Intan cakap, Mali macam tak peduli ngan kata2 Intan tak suka dia buat gitu, I mean contact dia, say dia suka Intan dan bla bla bla... Aku pun heran jugak, kuar 3 point yg aku tak tau dari Intan... point yg Intan tak penah cite. Samada Intan takmo cite ataupun Intan sendiri tak tahu.
Aku nak bantu je... lebih dari tu, bukan hak aku lagi... kalo Intan dah malas, banyak kesan utk dia, aku pun taknak susahkan dia lagi. Mali nak renti... ok. Tapi bagi aku, ade kekeruhan yg perlu diperjelaskan, tapi kalo dah tuan tubuh taknak kisah dah... apa pulak aku nak ganggu kan? Yg pasti... terlalu banyak yg aku tak tahu.... banyak sangat!!
No comments:
Post a Comment