Tuesday, December 28, 2004

Da lama aku tak tulih kat blog, bukan taknak, tapi takde masa.... ikut hati nakkk aje menulis. Kalo dok dalam bilik waktu tu pun terbayang bayang ada PC.... bole tulis kat blog. Yelah kan... kekadang tu kita rasa sumthin utk menulis... tapi dah takde masa... nak wat cemana. Start dari hari aku ngan kekawan buat ujian .. errr... statistik? pendapat? hmm... test dari DMS... aku da nak mai masa tu... tapi CC penuh... grrr... balik aje la aku masa tu...

Lepas2 tu lagi la pack masa aku... ngan xm yg rapat, visa da KO, tasdiq pun tak selesai.. kitab banyak yg kena baca... bahas lagi... tak larat aku nak memikirkannya... tensen pun ada. Last2, duduk depan sejadah... susun balik satu satu... yelah.. yg mana boleh buat tu, aku selesaikan la... yg bukan dlm kuasa aku... tunggu aje la kan?

Humps... tengah chat ngan Intan... mana dia niii... senyap plak! hish... Hah.. dia msg balik dah, nasib kasi alasan... takpela.. aku terima ajelah.. tu sbb penting TRUST kat sesama kawan kan?

Ida anto kat offlen msg aku.... http://a.scarywater.net/fob/ cite Jepun.. Thanx :):)

Kejap... aku ni kalo sedang sembang... nak tulis kat blog ni memang tak dapat punyalah. Sbb aku ni jenis yg suka biar otak menerawang... pk macam2... biarkan relax... baru boleh tulis dan waktu tu la idea nak kuar mencurah2...

Sekarang ni aku xm.. tadi dah lepas paper Tafsir Ayatul Ahkam, bleh buat? jawapan aku... err... errr...
30hb ni Da'wah plak.... kullu muqarrar... hiks... baca ... jangan tak baca!!

Humpss.. duduk duduk petang kelmarin dulu... Akmar anto msg... dia citer yg pasal earthquake kat Indon... ingatkan yg mati sampai 27 (memula) tu kat Indon ler.... lepas dapat tau dari kekawan lain.. baru tau yg itu kat Msia! argkk... lepas tu mula la tercari cari maklumat, rasa rugi le plak tak baiki TV lagi time tu... nak pegi tengok TV kat umah Mat pun TV depa rosak sama... kalo tak dapat ler tengok BBC. Rupanya banyak negara yg kena... takat sekarang ni yg aku baca kat tenet... 51 org kat Msia ....

Ntah la... idea pun makin kurang... tu la kan... waktu2 ada idea... tak dapat la plak nak log in.. isk isk... takperla... aku da blank...

No comments: