Alhamdulillah... hmm, perkataan yg baik utk permulaan. Dun U think? Arinih Khamis... semalam aku xm Fiqh Muqaran. Start sejak 21 May aritu... 11 June baru abih, tahriri la. Syafawi ngan takyin xto lagik bila. Usul Fiqh pulak dok tunggu next sunday. Pk2... takde weekend plak kat sini... ehe... bukan sbb tak cuti... sebab semua hari adalah macam cuti bagi aku.. mueheheh!!! tak paham? ehehe... datangla study kat cni :D err... bahaya la cemtu, terikut arus kat sini. Tak bole gitu...
Okeyla.. aku pon taktau bape lama tenet ni bleh bertahan. Sebab slalunya asyik putus aje. Dan ni pun baru bergerak semula lepas 2 bulan "cable not connected". Bayaq free kat Hosam.. nasib kira hari... kalo x, bayo buta.
Agak terkujat jugak bila tengok ada comments kat bawah tu.. sebab aku jarang sesangat nak perati kat comment tu ada ke takde. Selama ni aku tak sangka ada org nak tengok blog ni, yelahkan.. cite psl life aku semata2... dan apa2 aje yg aku rasa nak tulis. Bape kerat aje manusia yg aku bagi add blog nih... tak sampai 10 org rasanya. Tu pun yg nak masuk tengok mesti lagi sikit.. hehehe. Anyway... thanx :) really....
Aku asyik rasa mcm aku slalu sebut dan ulang perkara yg sama bila aku cite psl hal cintan aku.. memori kot. Tp ikhlas cakap, aku pon taktau camne nak luahkan perasaan sebenar yg aku rasa sejak dulu hingga sekarang psl cintan dlm diri aku nih, kat dlm blog ni. Rasanya kalo aku wat cite, novel... bole la kot kalo nak paham. Mcm cite yg aku wat kat Shami dulu tuh... it's about me... tp aku ubah2 laa psl keadaan dan tempat tu... mana taknye.. aku kat sini lagi ha.. tak balik2 Msia lagi.. dah 4 tahun. Ingat kalo Allah izin, aku lulus xm ni... aku nak sambung sikit lagi la, dlm setahun gitu... tu pon kalo keadaan mengizinkan. Ade banyak lagi yg aku nak ready utk diri... tu perancangan aku lah. InsyaAllah.
Korang tau tak apsal bila aku sebut psl hal seseorang yg aku suka tu... aku tersebut sama ngan cite yg lepas? bukan aku nak banding2kan orang tau? xde niat gitu, lagipun mana boley nak banding2 org gitu2 aje, xcept dlm keadaan tertentu la. Sebab.. bagi aku... it's among the best thing that ever happen to me... Aku terputus ngan diaorg pun, bukan sebab aku gado... tp atas segala sebab2 yg memang tak dapat nak dielakkan. Frust? most of the time, yes. Geram, yes. Tp apa nak buat, benda yg dah lepas... redha ajela. Terima, belajar dari perkara yg lepas. Dan harap benda tu tak berulang lagi... dan aku rasa beruntung dpt pengalaman2 gitu dari orang2 yg aku sayangi. Dan aku happy sebab diaorg dapat bersama org yg diaorg sayangi. Aku akan sentiasa hepi if diaorg hepi :)
Nanti aku sambung lagi.... insyaAllah
2 comments:
Faiz, nape tak singgah blog? Tak sudi ke? bukannye apa.. manala tahu ia bole mengubat hati yang dukaa... ;-)
No la Cha... I've been there :) I love it ... hihi.. U know what I mean.. rite? :):)
Post a Comment