Hari ni dah 12 March.. Isnin. Besday Wadi ngan Cha kelmarin... I'm happy for them, really.. sampai da kawen pon. Wadi da nak jadi bapak... bulan 7 ni due Zue, insyaAllah. Cha plak mendatang... insyaAllah :)
Aku still kat Dumyat.. sejak awal bulan aritu, datang.. wat urusan. Dah selesai pon.. tunggu nak balik Cairo, cadang nak balik ari sabtu, tp mlm tu Abbas da balik smula, pujuk aku stay lagi sehari. Pedot pon kata mlm ahad tu ada jamuan plak kat umah Daud, Zaki nye besday. Aku pon.. okaylah :P Pehtu kiranya aku da nak balik Isnin tu, tp mlm tu anto msg kat Ameq.. diorg kata xyah pegi Cairo lagi sbb diorg nak datang Dumyat... jd kat sini la aku lagi.. tak balik2. Ameq ngan Lutpi ada la tu... tgh lepak nak tido kat bilik Abbas. Aku kat bilik Pedot ni, bertenet.. laju la plak. PC Abbas buat hal malam lepas... cian.. mobo ngan graphic card dia KO. Huhu...
Alhamdulillah urusan aku sume da selesai... da dpt muaqatah. Nanti bila2 aku free, boleh uruskan syahadah asliah plak, insyaAllah.
Bulan ada msg aku.. tp tak dpt la nak balas. Sori ye cik Bulan... credit saya nak abeh la. Aku doakan agar pemergian cik Bulan ke Pulau Kapas tu dapat la tenangkan hati dan ceriakan semula. Tengok keindahan ciptaan Allah sambil mengambil setiap faedah yg ada tu utk kebaikan :) Aku xmo buatkan hati terpk kpd perkara2 yg bole menyedihkan hati... cuma pikir yg positif. Istifadah yg dapat dari perkara2 tu...
Cik Siti Massah da mendiamkan diri... aku pon xtau apsal. Dia bz agaknya.. biasala org penting :) Lagipun fasa ni dia bz dgn xm... study bebaik ye :D Besday dia on the way... hmm, aku dok teka besday Bulan.. asyik tak kena aje... nanti la sambung lagik.
Balik ni aku nak amik duit kat bank, bayar utang kat Abbas.. ujung bulan plak bole masuk ngan modal. InsyaAllah. Tunggu In datang ujung bulan April ni kot... duit aku ada kat dia, banyak ke sikit aku tak kisah... janji ada utk aku nak habiskan hutang2 kat org. Da bitau Kak Dens, mintak soh pos barang tu kat In..xtau la da pos ke belum. Lagi cepat lagi bagus.. sbb aku xpasti In bole dapatkan org dlm masa yg singkat. Perlukan masa jugak.
Okaylah..aku pon tak larat nak tulis lagi.. next time aku masuk tenet, aku tambah ngan edit mana2 yg patut... AND.. Thanx Cahaya... wish jugak kat aku :) syahdu aku seketika...
Aku nak ucapkan takziah kpd Ustad aka Awang Gedebe atas pemergian ayahanda tersayang... aku mendoakan yg terbaik untuknya... Al- Fatihah...
1 comment:
:(
Post a Comment