Punya lepak lama, tak wat apa sangat... ada majlis perasmian Hospital Barakah, Kak Suriana ajak aku pegi tolong, so aku pon dari tak wat apa kat uma..pegi la tolong2 apa2 yg patut kat sana. Baru nak bukak kan? so kecik aje la... Poliklinik n Hospital Bersalin aje yg ada... pamplet dia ada kat uma, takde plak kat sini, klu tak, bleh la aku tunjuk, gambo pon sume ada kat uma. Nanti la ada masa aku tepek cite psl Hospital Barakah aje...
Selama aku dok sana.. tak kuaq mana2 pon. Lega la Lina n Jihan ada inisiatif utk nak ajak aku kuaq sama. Tunggu apa lagi kan? dari tak buat apa, baek kuaq gak.. ada keje nak dibuat w/p hanya sebagai tukang angguk :D yelah.. bila Jihan n Lina sembang sama2, aku bkn paham apapon.. hehehe...so angguk aje la, hik hik hik.... 1st tu, pegi kat McD, Lina bawak laptop sekali utk aku isikan borang SPA... lewat sungguh nak isi, lembap plak aku wat keje dpn org :P Apapon, thanx utk Lina n Jihan sbb mau jumpa aku... seronok sangat :) Terer sungguh dua org awek ni cari jalan... kagum kagum...
Selang beberapa ari, Lina ajak kuaq temankan Jihan nak tgk barang2 kat Nilai... huhu. Terus Lina bawak pegi makan kat Aunty Aini's, satu tmpt kat Nilai tu.. mana la aku tau kat mana, kwsn pon mcm dlm skit jer.. seronok aku pandang kiri kanan.. tgk pokok2, sungai2... heheh... tmpt pon lawa semacam :) Aku kekok skit nak order2 ni, so Lina n Jihan aje la laju mintak itu ini sume2.. seronok betul bila Jihan mintak puyuh goreng tu.. lama tak makan tuu!! Hohoo.... sedapp... tu, hangpa nampak tak lauk tu... hehe, licin aku tibai ngan Jihan.. Lina slow2 surrender awal, pandai dia...
No comments:
Post a Comment