Sunday, May 11, 2008

Exam



Minggu ni ada xm utk bebudak ni, so aku kena buat soalan utk form 1 ngan form 2. Aritu dah bagi, tup2 aku dpt balik soalan tu diorg suruh ubah sana sini. Hmm, alamatnya jadi lambat balik ler.

Life skrg ni bawah skit dari biasa. Aku rasa boring, mcm ada sesuatu yg sentiasa tak kena.

Tp ok la, aku bukannya hidup merempat pon. Still hidup. Bersyukur la kan dari org2 kat Myanmar yg kena ribut arituh..

Aku nak sembang panjang pon jadi mati akal dah. Bio jer la...

Pada member2 yg berada kat Mesir skrg, yg sedang bersiap sedia utk menghadapi exam.. bittaufiq wa najah... :)

No comments: