Thursday, May 19, 2005

Just Around The Corner

Isnin ni da nak xm... huiii... tebuk ajela..
Kami still wat revision ngan Ahmad... alhamdulillah dia sungguh2 nak kasi kami paham... kalo la start awal lagi kan... hmm.. benda da lepas... penyusunan Allah la tu... takkan nak harap dia aje.. patutnya aku kene usaha la lebih.. apala...

TV da elok lama dah... cuma takleh tengok lagi, so dlm 2 minggu lepas, aku pi umah Suzairi... tau2 masa nak balik tu... dia kata... TV umah hang camana? aku pun bitau laa... dengan baik hatinya dia bagi kat aku dia punya booster... ehe.. thanx bebanyak :) banyak la gak yg aku buat ngan Azizul... tak dpt2 gak siaran... last2... aku tuko cable... dapat terus! rupanya cable lama tu da reput :P w/p dpt banyak channel.... Israel... Lubnan.. Syria... kekadang Cyprus.. Greece... tapi aku tak puas ati ler sbb bila angin datang je... seolah2 wave tu pun lari ikut angin gak.... hadoi... kena cari motor la nih...

2 hari lepas.. makcik tu datang kata da betulkan siaran TV cable tu... mana ade, tengok tak elok2 pun... blurr jugekk... pehtu suruh aku bayo 13.... tamo laaa.... adeke dia kata TV tu yg rosak.. siap suruh buang dlm tong sampah lagi... kureng betul ... dari bayar gitu bulan2... dengan channel dari 13 ... dpt 8 aje... terlalu kurang sangat berbanding Mansurah... baik kumpul duit tu beli parabola... puas hati..

Aku dok baca Fiqh Sirah lagi.. nampaknya mcm kena cari balik la buku Sirah Nabawiyah tu.. baru seronok ulang balik... tapi kali ni dengan kefahaman yg lebih sikit... insyaALlah. Ya Allah.. moga aku dpt kekuatan sikit lagi utk nak teruskan project ....

Massah dok misscall aku... hehe... seronok je dengar ringtones tu :)

No comments: