Wednesday, April 04, 2007

Kairin For Life



Well... aku datang arini dengan niat nak download Bleach 121. Sesungguhnye aku rasa amat teruja tengok perlawanan antara shinigami ngan arrancar... dan best bila tengok Ururu pukul si arrancar tu sampai berdarah2. Dah kene teruk... baru nak release dia punya zanpaktou. Heh... sebelum tu Renji kene buli je, even da dlm keadaan bankai... tp tengok Zabimaru nye bankai ni... tak power sangat la... why why whyyyyyyyy............!!

Tapi.. bila tengok yhbt nye torrent site... takde lagi. Frust sket... tp xpe. Aku nak amik Sumomo Mo Momo mo... suka sangat tengok Momoko.. lawak cite dia... tergelak gila kalo tengok. Baru ni tgk dlm HDD Halim... ada cite 2x2 Shinobuden. Tak pasal2... terus suka sama Shinobu. Heh.. even teringat Shinobu je, mesti teringat Onsokomaru.. dgn otak 'blue'nye tuh... ekeke. Yg ni la cerita paling merapu takde arah tuju paling lawak penah aku tengok :D dgn sora besaunye... "GAAABBOORRAAAAAAAAA.....!!" ... Ahaks!!

Tu gambo Shinobu kat atas tuh.... heh....

Mcm biasa... aku try masuk amnet. Dan boleh..! yess...! Nak update Apa Ertinya Saya Menganut Islam tu pon... masa kuar td, lupa nak amik file tu. So, next time aje la... next week kot. InsyaAllah.

Pehtu masa masuk animesuki... nampak gambo Kairin yg baru. Aritu da try amik, tp tak dpt... so tadi aku kutip betul2... ha.. puas hati tgk gambo Kairin ngan mcm2 keadaan.. heheh.

Aku sebenonye tak banyak wat mende sangat. Sejak pegi Nile aritu... aku masih menunggu panggilan utk bitau kelas aku start bila. If tak call lagi esok.. aku akan call balik kali kedua. Terlalu lama aku menunggu dgn mcm2 hal yg berlaku. W/p ikut jiwa pemalas aku ni, mmg suka je idop gini... tp, sebagai seorang manusia yg hidup... mende cemni merugikan life aku je. Hoho...

Aku nak msg ngan sesapa pon da takleh.. credit aku da abihs. Tak tau la plak bila boleh top up semula. Aku bitau Bulan dlm 3 hingga 7 hari lagi, insyaAllah. Well... aku layan cite je dlm HDD yg sedut dari Yaban aritu.... mcm2 da nengok... drama, movie... hoho... aku suka sume cite2 tu... yg lucu sket, Shimokita Sundays... yg best atas, Team Medical Dragon.... Kurosagi, best.. heroine dia honto ni kawaii.... ada lagi satu love drama (psl nengok drama ni la yg aku msg Bulan tu.. ekeke) .. pehtu semalam layan Engine... pelakon dia best2, psl racer dan rumah jagaan budak2. Takuya Kimura jd dia nye hero... sapa yg minat ngan pokcik ni, mmg tau la cara lakonan dia... mmg gitu la. Best :) Aku minat dia ni sejak tengok Love Generation, yg membuatkan aku mintak2 kat Wadi soh beli CD dia ... ekekekek.....

Ok lah... sesambil aku dok sambung download Sumomo mo Momo mo ni... leh la aku tulis2 kat sini.... nengok2 amnet jap :)

No comments: