Sunday, January 24, 2010

Bersawang ke...? Ahaks..!

Dalam beberapa minggu kebelakangan ni, aku takde mood sangat. Kekadang mmg nak menulis, tp aku ni mmg kena tunggu masa yg perasaan aku sendiri tetiba nak menulis.. baru aku mau. Kalo tak, mmg jd tak seronok nak tulis apa2 pon.. mcm mereka2 cerita lak.

Tadi tengahari pi kenduri Pak Man ngan parents aku kat Kuala Perlis, ramai kawan2 ada sana. Cikgu2 MATRI dan SRIM pon ada, yelahkan.. Pak Man tu tukang kebun MATRI, kalo nak tapai atau laksa Kola, mesti tanya Pak Man punyaaa :D best ooo...



Lauk dia, rebung, kurma daging ngan ikan masak pedas jer... aku mmg tibai rebung tu byk2 laa, mmg peberet aku tuh! Hehehe! Jumpa Ameq.. mentang2 la baru lepas kawen, sengap terus :D takpa Ameq.. xpa, aku paham... ekekekeke...

Last week anto Afif pi KL naik ketapi, pi ngan abah ngan mama.. jumpa Abg Pian ngan family dia, sbb nak anto adek ipar dia balik Ipoh..




Lepas tu, terus ke Utan Aji.. pi umah org japz. Keliling kwsn tu mmg bendang aje.. tp skrg ni mmg musim menuai, jd petak sume da kering..




Hmmm.. nnt aku sambung lagi..

No comments: