
Siapa lagi kalo bukan akak Kakika, seorang mama yg sentiasa cool kat amnet tu. 25 November 197* :)
Waaaah, akak dah bertambah umur lagi tahun ni. Tapi still maintain cute mcm tu gak :D Seronok tadi masuk blog akak tengok abang tepek ucapan birthday kat situ. Terharu rasanya :) Dengan gambar Lyssa ngan Iman ada, itu la gambar yg bebetul membuatkan saya rasa bebetul terharu...
Kesian akak, masa besday pon kena pulun buat kek sampai ke pagi buta :D nampak akak kat amnet tadi, PM pon tak sempat nak jawab. Bz betul nampaknya :D
Apapon, saya nak mengucapkan Happy Birthday yg ke berapa... err, xyah sebut kot ek? nnt akak marah saya lak, naya aje. Hehehe!!
Moga akak lebih ceria, happy dan bahagia bersama keluarga tersayang. Di harapkan akak akan sentiasa berusaha menjadi seorang muslimah yg solehah, yg dapat membantu abang utk mencapai ertikata keluarga muslim yg bahagia, mendidik anak2 dengan ketegasan dan penuh kasih sayang.
Moga kita dapat amik manfaat dari lirik dia :)
Akak, jangan marah ek saya tepek gambo kek akak kat amnet tu :D at least itu lah bukti sokongan saya kat akak, saja nak bagi akak bersemangat skit. Sume org tak sangka kata kek tu akak sendiri yg buat. Heheheheh!! Siap Kirana tepek kek akak tu kat thread Rowan plak. Betapa cantiknya kek akak tu.. hihi...
Jadi, jangan putus asa utk nak buat kek yg lebih cantik, lebih kemas, lebih sedap... dan utk saya kena lebih murah la ye :D
No comments:
Post a Comment