Lama gak tak tulih... kekadang benda yg nak tulih tu da jadi basi :D tapi kena time yg datang CC, nak tulis plak tak cukup masa... sbb aku kalo tulih kat cni, takes time gak... biar menerawang... heheh...
Boring gak ngan CC nih, connection mcm tak betul aje, aku bukan bimbang apa.. kena kita da tulis panjang2, tup tup... kena reset... connection failed la... tensen woo... da tulis panjang2, ilang plak..
Kelmarin budak arab tu datang pasang line TV... sepatutnya 13 channel, tapi sbb terlalu ampeh, dpt 8 aje... tu pun setengah dari tu tak clear. Chizzz... aku takkan bayar penuh selagi tak clear gambar tu... nak wat apa... takkan nak tengok gambaq pecah2 kot... aparaaa... yg boringnya bila channel yg slalu kita tengok mcm Al-Jazeerah, ART ngan yg baca quran tu yg blurrrr sesangat... ampeh... Space Toon pun kejap ade kejap takde... channel 2 ade... bole la tahan...
Bangun tido lambat arini.. semalam pun lepak umah Mat, tengok Titanic, nak tengok cite apa lagi? dlm bilik diaorg dok tengok Anugerah Muzik apentah... tak minat aku... tau sudah. CD kebanyakan sume da tengok... last2 layan gak la Titanic. Bagi aku cite ni memang best gak la w/p tengok byk kali... emm, tapi aku baru tengok cite ni 3x kot termasuk semalam. Tu pun bukan teringin nak tengok, tapi benda da terhidang depan mata... :)
Kawan ngan orang... tu sebahagian dari kehidupan sosial seorang manusia, aku tak terlepas dari perkara tu. Tapi bila orang tanya, kenapa suka kawan ngan saya... apa beza ngan orang lain.. aku macam terkedu tetiap kali org tanya perkara tu. Pertamanya, aku tak tahu dan memang aku tak tahu kenapa aku suka berkawan ngan seseorang tu. Kalo alasan taknak berkawan tu, banyak la kan bole bitau. Bila berkawan tu, aku rasa hepi.. ia adalah sesuatu yg berkaitan ngan perasaan kita.. happy ngan seseorang tu.. satu perasaan yg lahir dari hati nurani tanpa dpt diungkapkan semata2 dengan kata2... ade 'click' ... dia rasa 'masuk' utk berkawan... mcm dgn kekawan skrg... gitula... baik laki maupun pompuan... kalo takde 'click' tu... memang tak rasi rasanya... haa... serasi... keserasian yg dirasai kot... why? tak tahu... tak boleh nak diungkapkan antara satu sama lain... benda ni akan terluah sendiri bila kita excited.. kot...
Keserasian yg menghasilkan kegembiraan yg jauh di dalam hati ....
Adilah, Cha even Shamilah penah tanya kat aku.. kenapa aku cintakan diaorg... why? tak tahu... perlukah penjelasan yg begitu mendalam... kadang2 perkataan tu tak datang, mungkin. Teringat aku satu emel.. pasal sorang awek tanya kat pakwe dia, kenapa ko suka kat aku... si laki tu terdiam, speechless, kaku... tak tau nak kata apa... dia juz kata, I love you so much... pom tu tak puas hati... sesangat. Sampaila ade kejadian yg berlaku yg menyebabkan pom tu bisu... hmm... aku tak ingat cite ni seterusnya. Tapi last, laki tu datang setelah menanti dan cuba utk mendekati pom tu yg selalu menyembunyikan diri akibat malu dia jadi bisu. Waktu tu la laki tu jawab balik segalanya... aku pun nak tengok balik jawapan tu... hmm hmm... Ida kata dia ade email tuh... sabar menanti.. hehe...
Bila kita kata, suka kawan sbb baik, senang hati... dll... dibalas balik.. sama la cam orang lain.. huh. sama ker... setiap orang adalah berbeza. Bagi aku kawan2 aku sumer berbeza, memiliki personality yg tersendiri yg membuatkan aku rapat ngan diaorg ni.. nayalah nak cari yg perfect. Apapun aku suka pk terbalik... bahaya jugak kekadang tu... masalahnya sekarang ni la... huh. Ntahla.. mungkin orang yg taknak kawan ngan aku kot....
Ida kata ade iklan Jang Nara... www.popeyes.co.kr/popunity/down/3p1.mpg aku tak bawak pendrive... lenkali ajela kot buleh amik :) nak tengok Naruto... tapi mangga nyer belum diterjemahkan lagi...
Finaz anto sms, bitau dia keguguran. Cian dia... mesti da banyak yg ready kan. Menanti kelahiran anak sulung... tapi cemtu pulak jadiknya. Ade la tu hikmah yg terselindung... kita sebagai manusia, keterlaluan banyaknya perkara yg tak tahu....
OK lah... aku tak hepi sangat...
No comments:
Post a Comment