Arini Selasa.. pepagi lagi aku tanya Wadi, nak balik bila.. dia kata esok la, cam malas2 sikit nak balik arinih. Aku orait ajer.. sbb aku rancang arini aku nak pegi jumpa Massah, amik CD cite ngan CD kosong tu...
Lepas abih subuh, sembang2 sikit.. aku datang CC ngan Wadi dan Caphiq. Aku amik USB Halim, download Naruto, some pics from AM.net dan Naruto punya sound track. Ada banyak lagi, tapi flash disk tu da penuh :P Esok la kot kalo aku ada masa, datang lagi... hadoi, aku bebetul nak cite Cooking Master Boy tuu...
Semalam tak kemana, aku lepak umah, tengok Naruto balik, pehtu makan dan tido sampai petang. Malam tu diaorg ajak makan kat HadhrulMaut, betoi ka aku eja aa... aku order setengah punya ayam.. nasik jer tak abih sikit lagi.. eh, semalam tu budak yg masuk situ rasa macam adek angkat Massah ler, macam fimiliar aje rupanya, nak tego.. aku segan sbb tak ingat nama.. kena dia kata tak kenal... kan naya.. kalo tau nama tu lain gak..
Cha tego kat YM tadi.. dia kata lama tak chat, yer.. lama betul... tapi takkan saja2 nak chat ngan dia plak. Da kawen tu.. tak bole la kan. Tup tup.. dia nak kenalkan ngan kawan anak sedara dia... haiyo... ntah la, aku malas pk lagi... sbb aku target 4 tahun, 2 thn utk habiskan pengajian dan 2 thn lagi utk prepare and establish anythin I can... tapi kalo ada jodoh datang sebelum tu... orait gak :) Yang aku pasti... aku masih slow lagi nak buat 'apa apa' pada masa ni... aku hepi dgn kawan2 yg ada.. :)
PC Ida da ok... tapi dia kata masih tak dpt nak connect ke internet... aku harap semua akan ok nanti.. :)
Hmm... aku nak balik.. esok kalo sempat.. aku datang lagi... insyaAllah..
No comments:
Post a Comment