Arini aku bgn mcm biasa... kul 9.30 am... basuh muka, ready2... kul 9.50... kuar umah. Tunggu tramco kat mahattah tu... pi H7, turun kat Mahkamah... :) sampai2.. xde sapa dlm kelas. Hulur LE5 kat Ostat Abd Rahman... janji sbb nak beli hagah sket utk Mustafa :) pehtu sorang2 datang masuk kelas... arini blajo apa ye... psl muannas la.. heh... best gak bila tau syarat2 neh :)
Abih kelas... aku pi baiki kasut... sandal yg aku sayangi tuh :D 5 tahun woo guna.. beli masa balik Msia 2002 dulu... kalo tak aku takde blasah sangat sandal tu... tp since aku nye slipar kunin kesayangan tu kene cilok dek arab kat umah abg Abbas dulu... maka terpaksa la aku blasah sandal tu plak.. sampai la minggu lepas time tolong Mat Sob pindah barang2 ke Bawabbah 3 ni.... putus... adesss....
Tp pokcik yg baiki tu wat kejap aje... 3 genih lak tu... alhamdulillah... thanx w/p tak bape sempurna. At least dpt la gak aku teruskan menggguna sandal tu :)
Pehtu balik umah terus... rilek2... solat... tido... kul 3.30 pm... bangun... potong agar2 pandan yg aku wat semalam tu... boh dlm bekas utk nak kasi kat Mustapa nnt :D So.. berkumpul la kat depan Markaz Nile... aku nampak dari jauh... Sulaiman & Abd Rahman dok depan tu. Sulaiman tak datang kelas td.... rupanya dia tertido, bgn2 da kul 11am.. ahaks.
Tunggu sampai 4.20.. Abdullah tak datang2... last2 kami sume ciao la.... Yusuf tunjuk umah. Fok khalis..! mengah seh... semua org mengah..!! ekekeke... masuk2 umah tu, luas.. best. Bersih plak tu.. semua tersusun je... ada 10 org dok umah tu... 3 Russia... 7 Turki. Tak cakap bnyk sangat... time makan tu pon, skema je lagi... tp cuba sembang2, tambahan ada ostat Abd Rahman... dia laa yg dok buka cite.. lega jugak. Tp sampai dekat2 nak balik tu.. rasa mcm makin okay la plak.. heh... mmg best. Rasa seronok je pegi umah Mustafa ptg tadi.... pengalaman yg best!
Kira tadi... yg serumah dgn Mustafa tu... Ayyoub, Zakaria, Shukri, Bilal, Shahin termasuk Yusuf N Mustafa, depa dari Turki.... then, yg dari Russia... Abd Salam, Abd Aziz ngan Anas
... pehtu yg kami ni plak... sekelas ngan aku, Norjan (Khazastan, Rusia gak) ... Sulaiman (Chechnya, Rusia gak) ... Abd Rahman, US .... aku ngan ostat Abd Rahman, Manoufeya :)
Makan maqlubah yg Mustafa buat... heh... ada yogurt N salathah sekali la... nasi dia berlemak betul... banyak plak tu... satu talam 7 org makan.. tp tak abeeehhh...!! banyak betul... heheh... sayang, aku xde cam nak amik gambo.... memori aje la.. :)
Ha... aku chat ngan Puuyut arini.... lama betul... 1st time chat ngan dia... mcm2 cite kuaq... ahaks... sbb sama2 otak katun kot? :P
Aku anto msg kat Bulan semalam... dia bitau aku aritu yg xm dia abih 10hb... tp ntah apsal, aku dok ingat dia dlm fatrah tu sume ada paper la.... tau2 takde.. 10hb SAHAJA.... aperla.. tp nape ye aku leh pk gitu... hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
No comments:
Post a Comment