Aku donlod Bleach 124 mlm khamis aritu. Tp elok lps pertengahan cite, sumthing wrong dgn videonye... dia jd super speed dan sora takde. So.. aku delete aje la... sbb nak donlod kat CC pon dlm 40 minit jek. Bkn sedar pon, tau2 da complete sementara aku dok surf web...
Naruto pon siri 012 baru ni ada 'sikit' tak elok kat videonye. Aku tak pasti kenapa... adakah Dattebayo ada masalah skit? ataupon torrent aku tu bermasalah time donlod tu. Tp semalam masa aku complete kan cite Arthur And The Invisibles tu, then balik tengok kat umah... takde masalah plak.. lawa, dan cite tu pon best :) Tak sangka plak Princess Selenia tu rupanya Madonna punye sora... heheh... padan ler perangai pon kasar je :D Do it...do it now or you're fired..!!
Ha... tu Madonna punya cakap la, bkn Princess Selenia yg ckp dlm cite tuh.. hehe. Aku baca dlm Magz B.
Ni tgh teruskan donlod Naruto The Movie... boring gak kat umah tu... kdg2 ikut mood gak nak layan cite... drama. Yg tak boring bagi aku adalah cite katun, heheh.
Harini kat kelas aku blaja psl "As-suaal Manfi" .... ataupon Soalan Yg Menafikan... err, ye ke? buat buat tau neh.... hihihih... kalo tunjuk contoh dlm arab mudah la sket kan? Dlm BM contohnya... Adakah kamu bukan seorang perempuan? Kalo jawab ye... maksudnya bkn pompuan la.... tp utk nak jawab dia ni pompuan... dlm arab kalo jawapan bg soalan manfi ni... kena guna BALA.... err, bukan bala bencana tu tau :P Dia digunakan pd jwpn soalan manfi ni je... contohnya yg slalu org dengar... dlm quran ada banyak... time Allah tanya tu.. Bukankah Aku ini Tuhanmu? maka di jawab kat situ dengan BALA tu laa... dlm surah apa plak aku tak ingat la... tp dlm quran mmg byk dgn soalan2 gini.... err.. aku tak wat keje skola lagi neh... aiseh...
Okaylah... aku nak balik da neh... nak wat keje skola... rilex2... nak wat revision sorang2... huhu. Tak best la kat Cairo ni... xde tmpt nak study best2.... tak mcm Dumyat... uwaah! Aku rindu Dumyat.....!!
No comments:
Post a Comment