Monday, May 21, 2007

Life Ain't Dat Easy


Abah nye result leh tau 24hb ni... aku harap sume takde apa2lah... risau jugak... xtau camne aku nak act...

Aku berharap dpt abihkan kat Markaz Nile ni sampai mustawa yg ada... aritu aku dengar ada 11.. tau2 dlm rakaman suara kat perbualan dlm PC tu cakap 12 mustawa plak... camno neh? Aku baru mustawa 4 dah bulan May.... bayangkan ada 8 bulan lagi? alemak... aku really harap In dpt lakukan sesuatu utk nak support life aku skit lagi kat sini tanpa susahkan banyak2 abah ngan mama...bulan 6 ni visa aku mati... rasanya awal bulan ni aku kene pegi mugamma lagi la...maybe tak lama sangat dah kot utk nak tunggu. Cumanya maybe aku akan terlepas kelas sekali atau dua... leceh betul!! Mintak2 la tak kene bayo sampai lebey 150... agaknya 60 pon jadi la...

Tadi baca kat blog Bulan... tersentuh ati aku psl cite Kak Maz tuh... sayu...tringat mcm2...

Smlm sempat chat ngan Ida... tu pon dia da nak tido... aku tanya psl lagu Waiting For You by FinKL tuh... tau2 dpt satu album plak.. heh. Thanx :)

Arini Massah xm... dia asyik kata takleh wat... aku sbenonye x caye pon, hehe.. tp xpela.. jgn pk sangat dah... bila kita da buat, doa aje lah lepas tu. Yg spatutnya kita nak buat apa pon adalah dlm 3jam tu... tulis je apa yg ada... pehtu.. tawakkal.... letak kat tmpt yg betul. Ni pon dia da senyap... tido gamaknye... tgh boring gile tuh. 30hb ni Bahas....18 Jun ni syafawi... bi taufiq wa najah....

Munzir nak kawen dlm masa 10 hari lagi... kesian dia stress dekat2 nak kawen ni.. parent dia hampir tak membantu sangat dlm persiapan dia... semuanya dia sendiri yg uruskan. Betul2 dia rasa diorg tak amik pduli... siap quarrel lagi... sabar aje la... ada mende2 yg kita kena hadapi utk nak jejak alam perkahwinan ni... bkn mudah gak... ni pengalaman aku tgk org la... ada yg mudah awal... susah kendian... ada yg sebaliknya...

Dlm2 dia bz banget tuh... sempat gak dia wat www.perkahwinanku.com lawa! dats my boy :)

1 comment:

vagg said...

semoga abah sihat sentiasa..
dipelihara ALLAH selalu..
amin.