Arini xm akhir level 3... aku study tak thoroughly.... akibatnya, tadi ada soalan2 yg aku tak dpt jwb dengan lengkap. XM ni berkaitan ttg sorof & nahu... jawab soalan dan kefahaman skit je kat depan tu... tak sedap ati betulla. Esok ostat kata nak wat haflah kecik utk yg naik level 4.... apapon, aku kene study balik sume ni bagi tak lupa. Banyak kegunaannya... ada jugak keperluannya nnt...
Heh... dulu2, aku haram tak minat langsung dgn nahu sorof ni... agaknya cara yg ostat ngajo tu la tak best. Even kwn2 yg ajo pon aku rasa tak best.. doktot kat kuliah ajo pon aku rasa kepeningan nak paham.. ada kaitan dgn teknik kot. Takpelah.... mesti usaha lebih...!!
Aku bawak pendrive.. kasi kat Ostat Wael.. dia nak nengok Abu Gharib nye gambo yg kene seksa tu.. dgn abuse oleh polis mesir... emm, takut gak aku masa nak kasi, pk 2-3x, sbb spy diorg ni merata2 sangat... sampai mmg diketahui bahawa banyaknya spy diorg ni, sampaikan family sendiri pon xtau ada spy dikalangan diorg. Huhu.... kasi aje lah... tunjuk... aku dpt dlm youtube... tp Mesir mmg terkenal dgn cara seksaan terhadap org tahanan... kalo kat Msia pon teruk... bayangkan aje la Mesir 10x ganda dari tu... hoho...
Hampir 5 hari aku tak tenet... Mecca net plak tutup, dok islah agaknya. Boring betulla... sbb kat situ la yg aku rasa betul sedap skit nak duduk. Ni kat Hagar, budak2 main games... memekak gile... kalo Puuyut kata cina bising sangat.. aku rasa arab lagi bising ler, sora diorg mcm speaker masjid dah :P
Masuk2, donlod firefox...truss buka amnet... then, Bulan nye blog... yeah. Boleh dah... :) sejak aritu 2-3x aku try asyik takleh je.... ingatkan dia buat pilih2 ke apa. Bila aku baca2 blog dia... rupanya dia tensen sket.... tu la, aku pon xtau nak kata apa... sbb aku sendiri tak masuk dlm life gitu lagi. Ada la aktiviti2 yg menyesakkan... apapon kalo dia hepi, aku pon rasa lega jugak... x sonot kalo tengok member2 tak ceria....
Ida kata dia nye line ada problem... aku mintak tulun dia watkan fake id utk utube tuh... aku maleh sangat nak pi CC lain masa tu... ni datang pon sbb nak amik mende je... tp x bukak jugak Mecca tu... lajak je lah ke Hagar. Massah xm quran arini... aku doakan agar dia lulus dgn elok la... setahun dia kat sini dgn 3 madah je... hmmm.... no comment.. I've been there...
Well.... aku x cadang nak tulis apa2pon arini... so lintang pukang sket eh... sori yeah...
No comments:
Post a Comment